Je leven en business organiseren met 1 simpele tool?

Na enkele jaren er volop zelf mee te experimenteren, de resultaten bij mijn klanten te zien en het zelf dagelijks zo graag te gebruiken, wil ik de liefde voor Asana met jou delen!

Asana is een taak & project management tool om je leven en werk mee te organiseren. Klinkt moeilijk en complex maar dat is het helemaal niet! Met Asana kun je bv.:

– Verdelen wie wanneer welke taken gaat doen
– Je ideeën & doelen bijhouden
– Gebruiken om nota’s bij te houden
– Processen opstellen
– Gewoontes bijhouden
– Reminders voor taken die elke week/maand terugkeren
– Je takenlijst in organiseren

Ik gebruik het zelf bv. met mijn man om onze privé taken in te organiseren (hallo trouw overwhelm), alle taken rond een lancering voor te bereiden, een braindump te doen van alle ideeën die ik heb voor social media, mijn website, om mijn weekplanning op te maken en mijn tijdsregistratie te doen (samen met de tool Toggl).

En the best part: er is een superfijne gratis versie beschikbaar! Dus geen zotte investeringen nodig. 

Alhoewel Asana een heel intuïtieve en gemakkelijke tool is om te gebruiken (ja echt!), weet ik dat het opzetten van een nieuw systeem een pain in da ass kan zijn. Daar help ik jou graag bij!

 

 

In een Asana workspace workshop ga ik namelijk samen met jou een gepersonaliseerde workspace helemaal van A tot Z opzetten! Ik gebruik hierbij mijn jarenlange ervaring met alle tips & tricks zodat jij in enkele uren helemaal ready bent en je nooit nog taken hoeft te vergeten, overweldigd hoeft te zijn door alles en je kunt communiceren met je team. 

Heb je specifieke behoeftes of wensen? Geen zorgen, ik denk tijdens de workshop met je mee hoe je het beste gebruik kunt maken van jouw workspace. 

Hoe werkt het:

  1. We overlopen kort de verwachtingen voor jouw workspace. Hoe ziet de structuur van je bedrijf eruit? Waarvoor precies wil je de workspace gebruiken? Hoe groot is je team?
  2. Ik maak een template op in Asana op basis van jouw noden en verwachtingen.
  3. Gedurende een workshop van 3u gaan we samen de template overlopen in Asana en zorgen we dat al jouw processen, taken en ideeën een plaatsje krijgen en het logisch opgebouwd is naargelang jouw voorkeuren. Tijdens de workshop denk ik ook met je mee na hoe taken eventueel efficiënter kunnen worden aangepakt. 
  4. Na afloop van de workshop heb je een afgewerkte workspace die je operationeel kunt gebruiken in je dagdagelijkse manier van werken!
  5. Via mail mag je me gedurende 1 maand steeds contacteren voor bijkomende vragen of updates

Resultaat: binnen 2 weken heb jij een ready-to-use workspace die je dagdagelijks kunt gaan gebruiken!

  1. Verhogen van de efficiëntie in de manier van werken
  2. Tijdsbesparing: meer tijd om te werken aan wat er écht toe doet
  3. Mogelijkheden voor het uitbouwen van je team
  4. Meer rust omdat je minder fouten gaat maken en je ideeën opgeslaan worden
  5. Minder energie-verlies & stress

Kostprijs van deze workshop: 299 eur (excl. BTW)

Wil je graag ook een Asana workspace workshop inplannen met Elisa of heb je nog een vraag? Stuur dan een e-mail naar elisa.vergote@ludens-coaching.be. We helpen je graag verder!

Top